Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefine Nilsson - 28 augusti 2012 01:28

3 månader utan data. Det har ju betytt att jag inte har bloggat på aslänge i heller. Cirka en vecka innan jag skulle åka hem till Skåne land i början av sommaren krachade min data. Många har kollat på den och till slut kommit fram till att den inte gick att rädda. Skit data!


Men idag har jag äntligen köpt en. Det fick bli den billigaste jag hittade så jag kan göra mina skolarbeten på den! Om jag ska summera sommaren så har den varit väldigt lång. På hela sommaren tror jag att jag varit frisk i högst 3 veckor. Det har varit förkylning på förkylning hela tiden. Sen tränade jag sjuk och blev sämre.


Sista veckorna nu har varit lite tuffa, mest när det gäller pengar. Bilen gick inte igenom besiktingen och reservdelar kostar skjortan. Sen skulle jag operera tårna, men läkaren som gjort det innan vågade inte göra det igen för då skulle tårna förstöras för alltid. Så han får skicka en remiss så jag får flyga ner en extra gång och operera dem. Det suger! Sen blev det tandläkaren och jag har fått mitt första hål! Kostar rövmycket och de vill dra ut en visdomstand. Jag HATAR sprutor! Har dragit ut 8 tänder innan och det är det värsta jag vet. Inte så kul att betala en hel förmögenhet iheller.


Var ju tvungen och köpa en ny dator nu också till skolan. Så pengarna bara sticker iväg! Skulle ha pluggat till körkortet i sommar, men det har det inte blivit mycket av. Är lite besviken på mig själv över det faktiskt. Men det blir att ta tag i det också denna terminen.


Om 6 dagar bär det av upp mot skolan igen och det ska bli så skönt. Jag hoppas innerligt att jag är frisk till det. För på måndag blir det sandbacken! Sen är det fullt ös med fysen igen. Det ska blir så skönt och jobbigt =)  


Nu är det dags att sova för imorgon ska det packas och tvättas. På kvällen blir det att äta middag hos mamma och pappa, pannkakor <3 och sen fixa bilen så vi får igenom den.


Godnatt =)

   

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards