Alla inlägg under september 2012

Av Josefine Nilsson - 10 september 2012 15:40

Nu har det gått en vecka sedan skolan började. Efter ett träningspass förra söndagen har jag fortfarande väldigt ont i magen och i ryggen. Hoppas verkligen att det går över så att det inte är något annat skit. Är helt illamående och det är en helt galen smärta! Ringde till 1177 som tyckte jag skulle ringa vårdcentralen och kolla upp det, men självklart så är telefontiderna slut och man får ring en annan dag. Är inte så konstigt att man aldrig går till läkaren när man mår dålig. Svensk sjukvård är sämst!


Hade tänkt göra lite cooper test och sånt i veckan och hoppas verkligen på en förbättring sen ettan. =) Idag vet jag inte riktigt vad jag ska träna, jag ska se hur det känns att springa lite. Annars får jag försöka träna något på gymmet där jag inte använder magen alls =P. Det blir ju lätt, hehe.


Denna veckan är en lång vecka med långa dagar. Men nu är det bara 19 dagar kvar till Dennis kommer upp =) <3 Längtar som tusan!

Av Josefine Nilsson - 5 september 2012 11:07

Då har man gått de 3 första dagar i skolan. Det känns helt underbart att vara tillbaka =) På något sätt känns det som om man aldrig åkte hem innan sommaren, utan att man varit här hela tiden. Träningsvärken är tillbaka igen! Det känns ju självklart att det blev lite träning i somras, för det är mycket att ta igen nu.


Typ två timmar efter jag kom upp så blev det gymmet, jag kunde inte hålla mig där ifrån! Efter det blev det en kort joggingtur. Körde ett magpass på gymmet som jag fortfarande har en jäkla träningsvärk efter! Läkaren sa ju i somras att jag inte skulle köra på för hårt när jag började träna igen, men det är lättare sagt en gjort! Det blir ju minst en träning om dagen när man väl är här =) .


Idag skulle vi testa på storstadstesterna och det kändes inte helt okej. Det är mycket att jobba på för min del. Det blir att göra nya tester om två veckor för att se om man har blivit bättre. Springer ju en gång om dagen nu, så coopern måste bara bli bättre ! Även om det känns som en lång väg så ser jag faktiskt ljuset. Denna terminen kommer bli bra!


I två dagar har jag försökt ringa för att boka uppskrivning till C-kortet, men deras datorer är trasiga så det går inte. Känner att jag måste boka tid så snabbt som möjligt så jag hinner ta det innan jul! Sen på torsdag ska jag lämna in min fina Ghz =) Så jag kan få in den på besiktningen!


Nu får det bli lite middag, sen är det väl bara att börja plugga tränings- och hälsolära så den uppgiften blir klar =)

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards