Direktlänk till inlägg 18 april 2012

1 år sedan

Av Josefine Nilsson - 18 april 2012 12:00

Då har man varit singel i ett år. Förra året natten mellan den 17-18 blev det så. Känns inte som att det gått ett år. Det är så mycket som hänt sedan dess. Nu är jag här och har ett helt annat liv än innan. Jag har blivit 21 år för den delen, i söndags. Det var en bra dag, men det är ju konstigt att fylla år utan min familj! Tur att det inte är någon speciell ålder.

 

När vi väl trodde att våren var påväg så började snöa igår. Jag tror dock det smälter undan snabbt för det är inte så pass kallt. Jag har börjat blogga för skolan nu också! Skriver in blogg på msb.se/brandman under en rubrik som jag tror kommer heta "Följ våra smo bloggande studenter" eller något liknade. Det är kul att få göra något sådant faktiskt =)

 

Nu har vi i alla fall fått göra lite slangutlägg och stegar. Stegar har vi tränat med innan, men börjar bli riktigt kul med slangar och sånt nu. Nu är det bara mitt jäkla körkort jag ska ta tag i och fixa! Ska skriva teorin hemma i sommar och köra upp direkt sen när jag kommer upp =D Det är bara att hålla tummarna!

 

I helgen ska jag följa med Bexo hem =) Ska bli kul att få se hur hon bor och har det. Sen nästa helg ska jag ta dykarcert. Så nu går tiden undan ! Hehe

 

Dags för grupparbete nu, ha det bra alla =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Nilsson - 2 maj 2013 21:01

Då var det dags för ett nytt blogginlägg igen tycker jag. Minns inte ens när jag skrev senast. Det kan väl kanske bero på att det händer så himla mycket i livet just nu! Är inne på min tredje termin nu och har praktik. Har fått jobb i sommar som bran...

Av Josefine Nilsson - 28 november 2012 20:03

Vilka bra dagar jag har nu! Träningen går bra och jag klarade mitt C-kort =D Det är så skönt! Nu börjar jag verkligen njuta av livet. Tänk bara så långt jag har kommit sen jag började här. Idag sprang jag en mil! Det har jag aldrig kunnat göra. Jag b...

Av Josefine Nilsson - 26 november 2012 21:11

Nu har det gått 16 dagar sedan jag slutade med socker. Det har gått väldigt bra! Jag har inte ätit något godis eller några kakor. Dock har jag druckit vin, cider och två glas pepsi i helgen! Det var ju för att Suzie var på besök och då passa vi på at...

Av Josefine Nilsson - 19 november 2012 13:45

Vilken underbar helg jag har haft! Mamma, syrran och systersonen har varit här på besök. De skulle egentligen bott på ett vandrarhem på Frånö, men fick bo på Rebeckas rum. Det var det värsta vandrarhem jag någonsin skådat! För det första när vi kom d...

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 20:47

Tredje dagen utan socker! Eller ja, socker finns ju i allt, men utan godis, kakor, läsk och sånt skit =). Det känns faktiskt riktigt bra idag. Grannen gjorde chokladbollar och jag lät bli och smaka fast jag hjälpte till att få ihop smeten =) Stolt! J...

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards