Alla inlägg den 11 april 2012

Av Josefine Nilsson - 11 april 2012 21:29

Nu var det ett bra tag sen jag skrev. Det har helt enkelt hänt rent för mycket för att hinna blogga. Det stora som har hänt är att jag varit hemma i två veckor. Det har varit helt underbart att få träffa alla igen =) Det blev lite utgång, middagar och kalas. Var ut och joggade lite, kunde ju tränat något mycket mer! Men fick en underbar väckarklocka idag när vi hade fys! Den jobbigaste fysen någonsin. Det var helt sjukt helt enkelt. Men det är ju kul och skönt som fan efteråt.

 

Vi fick i uppgift att skriva ett projekt när vi var hemma. Det gick ju inte som det gick. Fick den sista faktan förra tisdagen så kom igång rätt sent. Sen är det svårare än man tror att plugga när man är hemma! Jag skrev om trafikolyckor i Ystad kommun. Blev färdig idag! Så jäkla skönt. Imorgon ha vi redovisning på det.

 

Vi skrev ett juridikprov innan vi åkte hem och jag fick godkänt på det! Var helt säker på att jag skulle få göra omprov på det. Skönt att slippa göra det =)

 

Det är jätteskönt att vara tillbaka på skolan igen. Har faktiskt saknat det när jag varit hemma. Blev självklart ett besök på gymmet när jag kom upp. Trodde aldrig jag skulle sakna ett gym så mycket! Nu blir det sängen =)

 

Hoppas alla har haft en underbar påsk !

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards