Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Josefine Nilsson - 7 mars 2012 21:44

Idag är det bara 16 dagar kvar tills jag är hemma hos min älskade familj. Hur mycket jag än trivs här, så ska det bli helt underbart! Jag saknar verkligen alla sjukt mycket! Det är svårare än man tror att vara så långt borta. Det som är jobbigast är att inte träffa Alexander och se hur han utvecklas hela tiden! Guuud vad jag längtar =D Tiden går så fort ! =) 

 

Jag är sjuk för andra gången nu, ont i halsen och skit. Men hade en helt underbar helg. I fredags egentränade vi och grillade. Avslutade kvällen med bastu och öl =) I lördags blev det tårta och födelsedagsfirande för Victor med utgång i Hänösand. Åt även pizza innan det. I söndags stack vi iväg och spelade lazerdome. Sjukt kul! Hoppas verkligen vi gör om det! Hela helgen var helt underbar =)

 

I morgon blir det upp vid fem för att åka iväg och fiska =) Ska faktiskt bli kul! Har inte fiskat så förr. Sen är det bara hoppas att förkylningsskiten försvinner så jag kan träna igen!  

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards