Alla inlägg den 13 november 2011

Av Josefine Nilsson - 13 november 2011 16:43

Idag är det farsdag och jag har ju självklart varit ute hos pappa och fikat. Han fick en bok som hette "Till en pappa", stod en massa tänkvärda ord om hur vi ser på våra pappor. En pappa är en person som förvandlas till en hjälte =)

Jag vet inte vad jag hade gjort utan min pappa. Han ställer alltid upp och finns alltid för mig, alla tider på dygnet. Pappa har alltid kunnat läsa av mig och vet oftast vad det är för fel. Jag älskar honom helt otroligt mycket och är så glad över att ha honom i mitt liv <3




Min bil har blivit lagad idag för den delen. Jag hjälpte ju till lite också. Nu hoppas jag bara den går igenom besiktingen igen så jag slipper fixa mer på den!

Igår hälsade jag på min farmor och farfar. Mycket mysigt! Farmor frågade om jag kommit in på min utbildning och jag kom på att jag inte ens tänkt på det på några dagar! Den 22 november kommer beskedet om jag är intagen eller inte. Så det är jätte nervöst nu.  För er som inte vet så har jag sökt in till brandman uppe i Kramfors och även på distans i Revinge. Jag är godkänd för utbildningen och ska bara se om jag kan få en plats.


Är så jäkla förbannad! För ca ett halvår sedan lånade jag ut en väldigt stor summa pengar till några dåvarande vänner. Jag skulle få tillbaka allting! Så går man in på facebook och läser att de köpt sig en hund!!!! Hur tusan kan man gå och köpa sig en hund om man inte ens kan betala tillbaka pengar som man lånat?! Jag är bara för snäll för mitt eget bästa men det är det slut med! Jag har kommit på att för varje kille jag träffar för, den delen, ju bitchigare blir jag. Det kommer sluta med att jag blir iskall. Ingen ska få köra över mig mer nu. Jag är trött på att alltid tillfredställa andra och sen stå där som en idiot. Nej säg hej till den nya Josse, enjoy !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards