Alla inlägg den 20 november 2011

Av Josefine Nilsson - 20 november 2011 21:21

Kommit hem efter kalas hos extra mamma nu. Hon bjöd på chili con carné såklart, hehe! Den var super god. Till efterrätt hade hon gjort en morots- och pumpakaka efter ett viktväktar recept som var jättegod! Vi köpte en blomma till henne.

 

Trots att jag sov länge i morse så känner jag mig trött som tusan nu. Imorgon blir det jobb 7-22 så är väl inte helt fel att sova nu. Eller det får bli efter Beck !

Av Josefine Nilsson - 20 november 2011 12:20

20 års fest för Ida igår, det tackar vi för. Det bjöds på chili con carne och pannacotta. Ursäktar stavningen om det är det fel, hehe. Det blev lite dricka och mycket dans. Jag är stolt över min syster som följde med dit och inte åkte hem först! När vi sen skulle hem så ville vi in en runda på PC, men en av oss hade såklart inget leg. med sig så vi gick och jävlades med vakterna på bar a bar istället. Vilket inte alls är en ovanlighet när jag druckit lite. Det var rätt skönt att det inte blev förmycket dricka så att jag inte är helt död idag. För ikväll blir det kalas för min extra mamma som blir 46 år i morgon. Hade tänkt dansa en omgång Zumba innan jag ska iväg, men känner inte riktigt att det blir så.

 

Nu är det bara två dagar kvar till första antagningsbeskedet och jag är ju nervös som tusan! Jag måste ha en plan B om jag inte kommer in, men just nu vill jag inget annat än att komma in. Alla kan väl hålla sina tummar på tisdag och hoppas på att jag kommer in?! Jag tycker att denna veckan ska gå snabbt så att det blir helg igen för då blir det utgång på fredag och till malmö och se Robert Gustavsson. Efter det blir det kanske att träffa ett par gamla jobbekompisar! På söndagen blir det sen att fira extra syster! =)

 

Nu blir det en låååång dusch. Hoppas ni också haft en bra helg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards