Alla inlägg den 2 december 2011

Av Josefine Nilsson - 2 december 2011 22:16

Är lagom trött efter 20 timmars jobb! Har bara tre stycken sådana pass kvar innan jag slutar. På så vis blir det rätt skönt. Det är ett riktigt mördarpass. Kom hem och åt en helt underbar middag som mina "sambos" lagat. Sen blev det mys i soffan till idol =) Nu ska vi bara se vem som åker ut. Jag hoppas helt klart på Robin och Moa i final. Jag tror jag kommer somna när som helst faktiskt. Varit vaken i 30 timmar nu så börjar känna mig rätt så trött.

 

Igår var vi på Boan och köpte julklappar så nu har jag inte många kvar. För en gångs skull så är jag inte ute i sista veckan och handlar. Jag längtar så mycket till julafton. Bara 22 dagar kvar =)

 

Nu är det 53 dagar kvar till skolan börjar. I arbetsdagar är det 7 veckor, ca 268 timmar. Helt galet hur mycket jag längtar, samtidigt som jag är så himla nervös! Går inte att förklara känslan. Det är så overkligt.

 

Nu ska de avslöja vilka som gått vidare till finalen. Det blev Robin och Amanda! Tycker ju personligen att Moa är mycket bättre än Amanda. Ska bli kul att se vem som vinner i finalen. Hoppas verkligen på Robin för han är bäst! Nu säger jag godnatt ! =)

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards