Alla inlägg den 6 december 2011

Av Josefine Nilsson - 6 december 2011 23:50

47 dagar kvar till skolan börjar. Nu är det bestämt att den 17 januari kör jag, mamma och pappa till Östersund och träffar min kära morbror innan jag får rummet på skolan. Så det är ju bara 41 dagar dit och bara 40 dagar till min sista arbetsdag! Gud vad jag räknar ner. Det ska bli så himla kul och nervositetet bara växer!

 

Idag har jag träffat en av mina bästa vänner, Jens! Bjöd honom på middag och snackade en massa skit. Det är alltid lika roligt att träffa honom. För den delen är det hans förtjänst att jag ens sökte till brandmansutbildningen. Det var i somras som han ville ha med mig på öppet hus på räddningstjänsten och jag var sjuk. Jag kände inte alls för det, men med lite tjat så fick han med mig. Jag tyckte det var skit kul och jätte intressant så när jag kom hem och hade tänkt lite på det så sökte jag. Så jag kan bara tacka honom för detta ! =)  Han är verkligen en sann vän och det finns det inte många av.

 

Från och med lördag och en vecka framöver det kommer jag vara rätt så okontaktbar för jag kommer jobba väldigt mycket. Inte för att det kommer märkas någon direkt skillnad från annars tror jag ;) Inatt är det jobb och imorgon julbord. Godnatt på er =)

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards