Direktlänk till inlägg 15 november 2011

En helt vanlig tisdag

Av Josefine Nilsson - 15 november 2011 16:59

Idag har det varit en helt vanlig tisdag. Eller ja, typ! Söta syster väckte mig vid halv tio och sen blev det en promenad i Onslunda med henne, världens sötaste bebis och mamma. Jätteskönt var det!


Dagen har sedan bestått av städning! Min garderob var i uppror så drog ut allting och började om från början. Skor, kläder och väskor överallt! Helt galet hur mycket kläder jag har egentligen. Det västa är att jag hade bara kunnat åka iväg och handla mer. Trodde inte jag hade så många skot iheller. Men man är ju kvinna, hehe. Men tillslut blev det i alla fall städning av hela rummet. Så härligt det är med renbäddad säng och rent överallt. Skulle dansa Zumba idag, men verkar inte som att det blev så riktigt. Så det får jag ta imorgon istället.

 

En gammal vän hörde av sig till mig förra veckan. Imorgon ska vi träffas på en fika och snacka lite skit. Jag tycker det är skit kul att träffa gamla vänner som man inte sätt på hur länge som helst och höra allt om hur deras liv har blivit. Jag önskar att jag själv kunde höra av mig lite oftare till gamla vänner och höra hur allt gått. Tyvärr är jag rätt kass på det och glömmer alltid bort det. Det är egentligen synd. Så många vänner som man hade innan som bara försvunnit ur ens sociala nätverk. Det är alltid lika kul när man ser någon ute och får höra lite. Det är ju särskilt de som man gick i samma klass som 1-6. Gud vilken underbar klass vi var då. Alla kunde leka med varandra och ingen var speciellt utanför. När vi sen började sjuan så försvann alla. Det är inte många som jag har kontakt med längre. Dem jag har kontakt med är såklart väldigt nära vänner.

 

Jag ska försöka komma på hur man lägger upp en profilbild på den här sidan. Min tekniska sida är inte allt för stark, men jag ska nog lyckas. Nu blir det snart mat sen försöka sova lite innan jag ska vidare till jobbet =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Nilsson - 2 maj 2013 21:01

Då var det dags för ett nytt blogginlägg igen tycker jag. Minns inte ens när jag skrev senast. Det kan väl kanske bero på att det händer så himla mycket i livet just nu! Är inne på min tredje termin nu och har praktik. Har fått jobb i sommar som bran...

Av Josefine Nilsson - 28 november 2012 20:03

Vilka bra dagar jag har nu! Träningen går bra och jag klarade mitt C-kort =D Det är så skönt! Nu börjar jag verkligen njuta av livet. Tänk bara så långt jag har kommit sen jag började här. Idag sprang jag en mil! Det har jag aldrig kunnat göra. Jag b...

Av Josefine Nilsson - 26 november 2012 21:11

Nu har det gått 16 dagar sedan jag slutade med socker. Det har gått väldigt bra! Jag har inte ätit något godis eller några kakor. Dock har jag druckit vin, cider och två glas pepsi i helgen! Det var ju för att Suzie var på besök och då passa vi på at...

Av Josefine Nilsson - 19 november 2012 13:45

Vilken underbar helg jag har haft! Mamma, syrran och systersonen har varit här på besök. De skulle egentligen bott på ett vandrarhem på Frånö, men fick bo på Rebeckas rum. Det var det värsta vandrarhem jag någonsin skådat! För det första när vi kom d...

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 20:47

Tredje dagen utan socker! Eller ja, socker finns ju i allt, men utan godis, kakor, läsk och sånt skit =). Det känns faktiskt riktigt bra idag. Grannen gjorde chokladbollar och jag lät bli och smaka fast jag hjälpte till att få ihop smeten =) Stolt! J...

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards