Alla inlägg den 13 november 2012

Av Josefine Nilsson - 13 november 2012 19:38

Andra dagen nu. Sötsuget har varit stort idag. Det var jobbigt att se "dammsugare" i köket och jag hörde nästan hur de kallade mitt namn, men jag avstod! Jag blir lite stolt över mig själv när jag gör det faktiskt.


Dagen började med att jag försov mig! Klockan ringde 6.30 för jag skulle ut och gå, men jag lyckades stänga av det istället för att snoozela. Det resulterade i att jag vaknade 7.50 och fick jäkligt brottom med att äta frukost och göra mig i ordning för omprov i riskhantering. Som vanligt med denna läraren så var det ett skit prov!


Idag blev det ett benpass på gymmet och jag missade ju morgonpromenaden så det blir en promenad på fredag också istället. Sen blev det ett litet buggpass som jag inte ens trodde jag skulle bli svettig på, men ack där hade jag fel =P Men det var kul som tusan! Nu ska jag bara försöka tycka det är roligt med benpass! För det tycker jag är det tråkigaste att träna och att springa såklart.


Imorgon blir det första övningskörningen, så ikväll blir det att läsa på!! =)







Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards