Alla inlägg den 26 november 2012

Av Josefine Nilsson - 26 november 2012 21:11

Nu har det gått 16 dagar sedan jag slutade med socker. Det har gått väldigt bra! Jag har inte ätit något godis eller några kakor. Dock har jag druckit vin, cider och två glas pepsi i helgen! Det var ju för att Suzie var på besök och då passa vi på att ha lite fest. Det var för den delen helt underbart att ha henne här! =) Det har varit skitkul! Festen blev lyckas också. Jag blev ju lite full och satte alla mot väggen, men annars var det roligt.


Jag är fortfarande förvånad över mig själv att jag klarat hålla mig borta så mycket som jag gjort. Jag har aldrig klarat mer än typ en vecka när jag försökt innan. Lite besviken är jag över att jag drack 2 glas pepsi, men jag tänkte att det var skitsamma efter att ha druckit både vin och cider som innehåller så mycket socker!


Ikväll bakar dessutom Victor kladdkaka så jag sitter och äter russin för att inte bli sugen på att ta en bit. När det gäller träningen så går det jäkligt bra! Jag tar tyngre vikter och orkar mer. På onsdag ska jag dessutom springa milen, vilket jag ALDRIG klarat innan. Det ska bli intressant att se hur det går =)


Imorgon blir det uppkörning! Jag är dessutom sjukt nervös. Alla utom Victor kuggade dessutom idag och det gör det inte mycket bättre. Så alla får hålla tummarna för att jag klarar det och att han är på bättre humör i morgon =) Godnatt!

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards