Alla inlägg den 28 november 2012

Av Josefine Nilsson - 28 november 2012 20:03

Vilka bra dagar jag har nu! Träningen går bra och jag klarade mitt C-kort =D Det är så skönt! Nu börjar jag verkligen njuta av livet. Tänk bara så långt jag har kommit sen jag började här. Idag sprang jag en mil! Det har jag aldrig kunnat göra. Jag börjar bli stolt över mig själv på riktigt nu. När jag började på utbildningen vägde jag 88 kg och klarade inte ens av att jogga runt ön, som är ca 2 km. Jag tyckte 20 kg på bänkpressen var tungt som tusan och nu gör jag supersets på 40 kg! Hela första terminen var en pest för allt var jobbigt och jag var så otränad! Nu tycker jag det är underbart på gymmet och har blivit helt galet muskelkåt. Hehe.


Jag har blivit en starkare människa och lärt känna mig själv. Jag är så glad att jag valde denna vägen i mitt liv. Nu vet jag vem jag är och jag kan bli en bättre människa.


I går åt jag faktiskt 2 lussebullar, så jag svek mig själv med dieten där. Men vi ville fira C-korten så vi bakade och då kunde jag inte låta bli. Det var så gott! Vilken julkänsla vi fick =). Jag tror dessutom att jag sprang av de 2 lussebullarna idag. Livet kan inte bli mycket bättre just nu faktiskt. Det som hade varit perfekt nu är om jag fått en av lägenheterna jag visat intresse för i Ystad.


I morgon blir jag förhoppningsvis HLR-intruktör =) Allt för att utöka CV:t och göra sånt man tycker är kul ! Var precis ute och intstallerade bilsterion i Rebeckas bil, att ha kollat och hjälp pappa genom året har gett något =) Nu får jag fortsätta plugga! Godnatt =)

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards