Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Josefine Nilsson - 7 februari 2012 17:23

Ja, då är vi inne på tredje veckan nu. Tiden har ändå gått rätt så fort tycker jag. Det var ju fest i lördags. Blev ju lite för mycket av det goda, men annars var det en jäkla rolig kväll =) Blev mycket dans på gladan, hehe. Dock var det inte lika kul dagen efter och dagen efter det var också rätt seg. Men det blev i alla fall lite träning igår och det blir träning ikväll. Känns skönt att ha kommit in i träningen och att det blir lite lättare för varje gång.

 

Fick ett stort jävla skoskav på nollningen som inte är så kul att träna med! Men ska se om jag kan byta skor i morgon så det slipper bli värre när vi ska ut och gå med luftpaketet på torsdag. Jag kommer bygga muskler som satan känner jag! Men det blir skönt. Typ bara 6 veckor kvar tills jag åker hem till min älskade familj igen =D Ska faktiskt blir mysigt att få träffa dem.

 

Tänker lite på min söta lillebror idag som har opererats idag. Ät mycket glass för mig med =) <3 Love you!

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards