Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Josefine Nilsson - 26 februari 2012 14:30

Denna helgen har varit riktigt soft. I fredags gick vi på bio och såg Safe house. En bra film, men inte i min smak direkt. Alldeles för lite kärlek ;) Igår kväll blev det bastu och öl, eller ja inte öl för mig ^^ Sen lite ölspel i andra korridoren. En lugnt och skön kväll!

 

I veckan har det inte hänt så värst mycket, har varit sjuk. Segt när man inte får vara med på fysen och jag fick inte göra rullbandstestet! Men igår kunde jag äntligen träna igen och det känns jävlar i det i ballarna idag! Här är jätte fint väder idag, så har varit ute och gått 5 km och ikväll blir det ett hårt pass på gymmet =)

 

Vill bara berätta att jag trivs så jäkla bra här! Helt underbara människor och känner att utbildningen verkligen är något för mig. Detta är det bästa valet jag gjort i mitt liv. Saknar ju självklart min familj, men jag vet att dem också är glada att jag gör detta =) Inte långt till påsk nu ! Typ bara 28 dagar kvar till jag sitter på flygplanet hem =)

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards