Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Josefine Nilsson - 13 februari 2012 21:40

Nu känns det att jag börjar komma in i detta. Vi spelade fotboll med klassen idag och det gick skit bra. Jag kände mig peppad. Sen drog vi till gymmet efter det, som var lite tungt. Jag skulle köra ben. Men mina ben var helt trötta efter fotbollen.Tyvärr så släppte inte smärtan i vaderna så mycket. Sitter jag stilla en stund så stelnar dem direkt och ont som fan gör det när jag reser mig! Men det är nog bättre i morgon =)

 

Satte mig och skulle beställa proteinpulver och fatta inte ett skit. Får väl se om någon kan hjälpa mig med det. Är det någon som har några tips får ni gärna komma med dem =)

 

Imorgon ska vi ha övningsdag! Ska bli skit kul. Äntligen ska vi få åka ut och vara med om lite. Köra lite L-ABCDE och lite akuta skeden. Jag ser verkligen fram emot det. Idag gick vi igenom basbilen och det var också hyfsat kul. Det är kul att ha på sig larmstället, man känner sig lite häftig då, hehe.

 

Nu får det bli lite sömn =) Godnatt alla ! <3

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards