Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Josefine Nilsson - 20 februari 2012 16:59

Fy tusan, igår var det en silverfisk i Rebeckas säng! Det var ingen sån vanlig liten iheller, utan en stor jävla äcklig sak. Riktigt skabbigt. Kunde inte somna efter det. Kände hur det kröp i hela kroppen och i hårbotten. Så när jag gick på toaletten så var det en likadan jäkel på golvet!! Vi har sagt ifrån om dem, men ingenting har hänt än.

 

Somnade för den delen halv sex i morse! Först kollade jag självklart på premiären på BB på webben. Så klockan blev två och jag var svintrött, men kunde verkligen inte somna. Låg och tänkte på de jäkla silverfiskarna hela tiden. Men det har ändå varit en bra dag än sålänge. Har hunnit med ett litet gympass också och ikväll blir det fotboll =)

 

I fredags blev det middag hos Emma. Bakad potatis och hemmagjord räkröra =) Sen stack vi ut en runda på Gladan med Robin. Hade faktiskt sjukt kul. Blev lite förfest hos Simon först. Sov på Emmas soffa och vi sov länge =) Det blev en god frukost med Robin och Kristofer kom och gjorde sällskap. Det blev bara hem och duscha och sen in igen till för fest hos Kristofer, där en stor del av klassen kom. Sen blev det Gladan igen! Hehe... Inte lika kul som det var på fredagen dock. Blev även en frukost med Robin och Kristofer på söndagen hos Emma, som förlorade klunsen och fick gå och handla bröd =) När jag skulle köra hem var hela min bil insnöad och jag hade fått 300 kr i böter. Trodde inte det var möjligt i Kramfors, hehe.


Denna veckan har vi börjat med en ny kurs, som jag hoppas att det ska bli lite roligare. Introduktionskursen har varit rätt så seg. I morgon är det ett fyspass, som jag hoppas blir roligt. På onsdag ska vi göra rullbandstestet som är till för anställningar. Just nu känns det inte som att jag kommer klara det, men får väl ge mig fan på att jag ska klara det.

 

Får väl försöka skriva lite oftare så jag slipper skriva så mycket varje gång =)

Biljetterna är bokade hem också! 23 mars till den 10 april är jag hemma!! =D

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards