Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Josefine Nilsson - 9 februari 2012 20:11

Alla dagar kan inte vara bra dagar, men jobbigt när det känns som skit! Dagen började bra med L-ABCDE, sen hade vi fys. Vi skulle gå i larmställ och luftpaket. Det gick rent åt helvete. Hann inte med gruppen och hamnade sist med en annan tjej i klassen. Ett jävla nederlag!! Så jävla pinsamt att seriöst vara sämst. Det tar rätt hårt på psyket. Jag tycker jag försöker kämpa och gör hela tiden mitt bästa, men det hjälper inte. Sen när jag skulle ta av mig skon så hade jag skoskav stort som en femkrona och ingen hud! Ont som faaan. Jag är så jäkla besviken på mig själv! Jag måste väl för fan kunna bättre. Jag ska väl inte vara sämt!  

 

Sen blir det ju inte bättre av att den äldste i klassen går och snackar en jävla massa skit! Jag är både äcklig och passar inte in på utbildningen. Idioter känner ju inte ens mig! Hur fan kan man ha så lite att göra att man måste trycka ner andra? Seriöst. Jag blir så jäkla trött. Jag trodde verkligen att jag skulle komma ifrån sånt jävla skit när jag flytta hit. Tyvärr finns det såna människor precis överallt! Jag vet att jag bara ska blunda och skita i det, men det är lättare än gjort.

 

Tur att vi stack och simma ikväll så jag kunde slappna av och slippa tänka på att vara sämst. Nu blir det fan träning varje dag!

 

Jag är så glad att jag har mina föräldrar som lyssnar och ger mig allt stöd. Älskar er <3

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards