Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Nollning =)

Av Josefine Nilsson - 3 februari 2012 18:48

Fy fan i hela helvetet vilken nollning. Fick börja med att dra på oss hela larmstället. Sen fick vi i våra grupper gå till olika stationer. Vi fick börja med att springa en bra bit för att där ifrån fick vi putta en brandbil tillbaka. Efter det skulle vi äta vars en negerbulle, som såklart hade en fyllning att inläggssill. Inte allt för gott. Nästa station var på andra sidan ön. Till varje station skulle dessutom bära med oss en slangkorg, en docka, en liten slangkorg, en tjockslang och ett luftpacket. Vi skulle även bära med oss ett ägg som skulle hålla sig helt hela vägen. När vi kom till andra stationen så skulle vi rulla ut en slang, springa runt ett hus med alla saker vi hade med oss. Sen skulle vi springa upp tre trappor med våra saker och dra igenom en docka genom ett rör, som var extremt jobbigt ! När vi var färdiga med det skulle vi äta en stor burk med kakor, en rulltårta och en paket kakor. Sen skulle vi tillbaka till andra sidan ön och jag började få ett jävla skavsår! Väl på tredje stationen skulle vi in i en bastu, med hela larmstället. Där skulle vi äta två burkar kakor och lägga ett pussel, fick äta en halv rulltårta innan vi gick in också. Inte lätt med stora handskar! Sen tillbaka till andra sidan ön igen och fick göra en hinderbana som var jävligt jobbig. Sen skulle vi såklart äta en burk kakor!!! Sen var det bara att vandra tillbaka till andra sidan ön igen och då skulle vi in i rökdykar rummen. Med mask och helt blinda. Där skulle vi dra igenom två 80 kg dockor genom hela banan. Där krossades ägget i min ficka! Sen skulle vi dricka vars 1,5 liter vatten och nästan hela gruppen kräktes. Tillbaka till andra sidan ön igen och där sprang vi i en backe med en docka upp och ner 12 gånger och skulle äta upp en burk med kakor och en rulltårta. Sen var det bara att gå tillbaka till andra sidan ön där vi började och vänta in alla. 

 

Där fick vi veta vem som vann och de som vann fick 1 minuts försprång i finalen. Finalen skulle vara att springa 2 km och den grupp som kom först i mål vann. Gruppen som vann sprang iväg och vi ställde oss för att springa. Efter 2 meter skrek dem stopp och sa att vi fick gå in och värma oss sålänge de andra sprang. Ni anar inte hur skönt det var att höra! Var kul att se vinnargruppens miner också, hehe. De tyckte nog inte det var lika kul att de fick springa 2 km och inte vi =) Hehe. 

 

Min kropp är helt död nu och det gör till och med ont att skriva! Helt sjukt! Men det var jäkligt kul. Jag ser fram emot när vi ska göra detta. Jag kommer aldrig äta kakor mer! Fy fan i helvete vad min mage är yr nu. Inte alls glad är den =P Ikväll blir det att inte göra ett jäkla piss. Bara tagga inför festen i morgon! =D   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Nilsson - 2 maj 2013 21:01

Då var det dags för ett nytt blogginlägg igen tycker jag. Minns inte ens när jag skrev senast. Det kan väl kanske bero på att det händer så himla mycket i livet just nu! Är inne på min tredje termin nu och har praktik. Har fått jobb i sommar som bran...

Av Josefine Nilsson - 28 november 2012 20:03

Vilka bra dagar jag har nu! Träningen går bra och jag klarade mitt C-kort =D Det är så skönt! Nu börjar jag verkligen njuta av livet. Tänk bara så långt jag har kommit sen jag började här. Idag sprang jag en mil! Det har jag aldrig kunnat göra. Jag b...

Av Josefine Nilsson - 26 november 2012 21:11

Nu har det gått 16 dagar sedan jag slutade med socker. Det har gått väldigt bra! Jag har inte ätit något godis eller några kakor. Dock har jag druckit vin, cider och två glas pepsi i helgen! Det var ju för att Suzie var på besök och då passa vi på at...

Av Josefine Nilsson - 19 november 2012 13:45

Vilken underbar helg jag har haft! Mamma, syrran och systersonen har varit här på besök. De skulle egentligen bott på ett vandrarhem på Frånö, men fick bo på Rebeckas rum. Det var det värsta vandrarhem jag någonsin skådat! För det första när vi kom d...

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 20:47

Tredje dagen utan socker! Eller ja, socker finns ju i allt, men utan godis, kakor, läsk och sånt skit =). Det känns faktiskt riktigt bra idag. Grannen gjorde chokladbollar och jag lät bli och smaka fast jag hjälpte till att få ihop smeten =) Stolt! J...

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards