Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

Fys!

Av Josefine Nilsson - 29 februari 2012 00:02

Idag hade vi arbetsrelaterad fys igen. Vilket för mig är sjukt jobbigt. Jag tycker det är jättekul och det är skitbra träning ochförberedande till yrket. MEN jag är alltid sämst. Jag kämpar verkligen och kör slut på mig själv, men är ändå alltid sist och sämst. Det är så fruktansvärt jobbigt och det tar på psyket något helt enormt. Jag VILL orka mer och jag försöker verkligen. Jag tränar nästintill varje dag och jag äter som jag ska. Jag fattar inte vad jag gör för fel.

 

Jag vet att alla inte kan vara lika mycket tränade direkt, men varför är jag så långt efter? Idag ville jag bara gå iväg och gråta så dåligt det gick, men gjorde allt. Fast jag var långt efter alla andra. Det ända jag får höra är att jag ska tävla mot mog själv och inte bry mig om var de andra är. Det fattar ju jag också, men det är MYCKET lättare sagt än gjort.

 

Just nu känner jag mig extremt ensam. Jag vet att jag kan ringa mig familj när jag vill, men vill inte ringa och beklaga mig till dem. Även om man bor nära varandra här så känner man sig inte tillräckligt nära för att kunna gå och beklaga sig för att man mår dåligt. Jag kämpar verkligen med mitt självförtroende och är jätte jobbigt. Min självkänsla är ännu sämre.

 

Jag vill vara med och hitta på saker, men jag känner mig så dum när jag frågar om jag får hänga med på saker. Jag känner mig bara ivägen och överflödig. Precis som att jag inte passar in någonstans. Jag har alltid haft en känsla av att andra människor inte tycker om mig, det är en jobbigt känsla. Det är svårt att veta vad man ska göra åt det. Idag har verkligen inte varit en bra dag för mig iheller så det gör att jag mår extra dåligt.

 

Jag vet att jag oftast överdriver allt och överanalyserar, men även om jag vet det så mår jag inte direkt bättre. Vill bara skärpa till mig och fixa både min självkänsla och mitt självförtroende. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till, men jag hoppas verkligen att jag lyckas. Jag kommer träna som fan och jag ska orka mer !! Det ska bli bra! Jag kommer bli bra!

 

Ursäkta mina känslor. Men behövde få detta ur mitt system så jag kan ta nya tag =) Nu är det bara typ 23 dagar kvar till jag flyger hem ! Saknar min familj något helt enormt! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine Nilsson - 2 maj 2013 21:01

Då var det dags för ett nytt blogginlägg igen tycker jag. Minns inte ens när jag skrev senast. Det kan väl kanske bero på att det händer så himla mycket i livet just nu! Är inne på min tredje termin nu och har praktik. Har fått jobb i sommar som bran...

Av Josefine Nilsson - 28 november 2012 20:03

Vilka bra dagar jag har nu! Träningen går bra och jag klarade mitt C-kort =D Det är så skönt! Nu börjar jag verkligen njuta av livet. Tänk bara så långt jag har kommit sen jag började här. Idag sprang jag en mil! Det har jag aldrig kunnat göra. Jag b...

Av Josefine Nilsson - 26 november 2012 21:11

Nu har det gått 16 dagar sedan jag slutade med socker. Det har gått väldigt bra! Jag har inte ätit något godis eller några kakor. Dock har jag druckit vin, cider och två glas pepsi i helgen! Det var ju för att Suzie var på besök och då passa vi på at...

Av Josefine Nilsson - 19 november 2012 13:45

Vilken underbar helg jag har haft! Mamma, syrran och systersonen har varit här på besök. De skulle egentligen bott på ett vandrarhem på Frånö, men fick bo på Rebeckas rum. Det var det värsta vandrarhem jag någonsin skådat! För det första när vi kom d...

Av Josefine Nilsson - 14 november 2012 20:47

Tredje dagen utan socker! Eller ja, socker finns ju i allt, men utan godis, kakor, läsk och sånt skit =). Det känns faktiskt riktigt bra idag. Grannen gjorde chokladbollar och jag lät bli och smaka fast jag hjälpte till att få ihop smeten =) Stolt! J...

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards