Alla inlägg under februari 2012

Av Josefine Nilsson - 2 februari 2012 21:49

Idag hade vi ett jäkla fyspass! Uppvärmningen var att springa på en tjockmatta, tio armhävningar, springa igen och sen tio armhävningar. Sen skulle vi ut på olika stationer. Jag fick börja med att dra en 85 kg docka mellan två koner. Är svårare än det låter! Det sög i benen som tusan. Sen skulle vi upp i en lägenhet och dra en vikt upp på balkongen några gånger. Nästa station skulle vi bära slangkorgar som väger 26 kg styck. Vi skulle bära två till en kon, lämna en där. Springa med nästa till nästa kon, hämta den andra och springa upp med den. Ta en av dem och springa ner till första konen igen, hämta den andra och springa med båda till start. Det gjorde vi två gånger. Det var seriöst det jobbigaste. Sen skulle vi ta slangkorgarna och gå med dem till nästa ställe som var en bit bort. Där skulle vi springa i en backa som för den delen var full med snö och brant. Upp och ner när några gånger. Efter det skulle vi över ett sånt plank med ett snöre på ena sidan. Sen ta tillbaka slangkorgarna till första stället. Jag vill bara säga att detta var skit jobbigt! Sen sa läraren att nästa gång kör vi i larmställ. Underbart!

 

Fick för den delen våra kläder idag =D Får lägga ut en bild sen! Ser ju sjukt häftig ut i brandmanskläderna! Bara så ni vet ;) Hehe.

 

Imorgon är det nollning ! Hehe sjukt nervös. Sen blir det ju fest på lördag! Nu får jag sova så jag är pigg och vaken i morgon =) Godnatt <3

Av Josefine Nilsson - 1 februari 2012 15:23

Idag har vi haft en enda lektion, HLR! Alltid lika bra och nyttigt att öva på. Sen blev det lite gruppsnack inför redovisningen i morgon. Känner av träningvärken i röven och benen fortfarande. Sen har jag blåmärken lite här och där efter fotbollen i söndags. Till och med öm i näsan! Fick dock en boll där. Jag antar att man blir lite härdad av att spela fotboll med ett gäng karrar. Ikväll blir det först ett pass på gymmet så vi kan dra igenom storstadsmodellen och se vad vi verkligen behöver träna på. Imrogn ska vi ha fyspass, som enligt dem som redan gjort det är svin jobbigt. Sen på fredag är det nollningen. Det känns som att man kommer vara helt död på lördag när det ska vara fest i korridoren! Men det ska bli kul som tusan.

 

En sak som gör min lite ledsen är när gamla vänner inte vill vara ens vän längre. Jag hade en vän som verkligen var en bästavän. H*n skaffade partner som helt plötsligt inte alls gillar mig och inte ens känner mig. Det är så synd när sådant händer. Man får höra att h*n inte har det och att den h*n tillsammans med behandlar personen illa. Det gör mig så ledsen. Jag hade så gärna velat veta hur h*n mår och hur allt går i livet. Jag håller tummarna för att h*n dumpar bitchen =)H*n förtjänar all kärlek man kan få!  

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards