Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 11 januari 2012 15:21

Så jävla skönt att allt äntligen är bommat! Läkarundersökningen gick hur bra som helst! Hade 18 % över förväntat på konditionstestet =D Just nu känns allt helt underbart! Jag kan knappt fatta att om 6 dagar sitter jag i bilen påväg upp till Östersund för att vara där till på lördag eller söndag då vi kör till Kramfors och jag flyttar in på mitt studentrum! =D Det är ju helt galet. Det känns fortfarande helt overkligt. Jag, Josefine Nilsson, ska flytta upp till Kramfors och utbilda mig till brandman! Helt jäkla otroligt. Det går inte att beskriva hur underbart allt känns just nu. Jag längtar som tusan till på lördag! Det ska bli en helt underbar kväll!

 

Ikväll blir det att fira med ett glas vin och frukt med min älskade syster. En syster som alltid ställer upp, alltid finns här för mig och som älskar mig obeskrivligt mycket! Jag hade inte kunnat drömma om att ha det bättre än vad jag har haft det nu. En syster som är så mycket mer än bara en syster. Min allra bästa vän. Ingen kan slå min syster! Jag älskar dig Paula så otroligt mycket. Du anar inte hur tacksam och glad jag är över att ha dig. Du är min förebild och min bästa vän. Utan dig hade jag aldrig kommit såhär långt. Du är bäst! Så är det bara. Kommer sakna dig något så fruktansvärt mycket, men jag vet att du alltid kommer finnas här. Jag vet att jag kommer kunna ringa dig precis när jag behöver det. Jag är stolt över att vara din syster! <3

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards