Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 21 januari 2012 21:27

Då sitter jag på mitt lilla studentrum nu. Mina kläder fick inte plats i garderoberna! Men det ska jag nog kunna överleva. Morgonen började med en stor och god frukost. Sen började nervositeten komma så jag lade mig och vilade lite. Efter lunch så packade pappa bilen och jag körde lite snöscooter. Kul, men väldigt ovant. Fick åka med pappa en runde och såg mitt liv i revy! Men det var ju rätt kul ändå. Sen bar det av till Sandö!

 

Det var ett riktigt oväder påvägen hit. Snöade och blåste så det var halt som tusan. Väl framme så bar vi in alla mina väskor och satte oss i bilen igen för att lämna av mamma och pappa på stationen i Sundsvall. Vägen dit var mycket bättre! Kändes konstigt att säga hejdå och "vi ses till påsk". Kommer bli ovant att inte kunna köra till mamma och pappa precis när man vill.

 

När jag väl kom hem igen och packat upp alla mina saker, suttit vid datan lite och ringt syrran så gick jag ut och hälsade. Skit nervös!!! Kändes inte mycket bättre efteråt iheller, men det blir nog bättre imorgon med det. I morgon hade jag även tänkt kolla upp vilka böcker jag måste köpa så jag kan få det gjort. Nu är jag jätte trött efter allt farande och ska bara lägga mig och sova!

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards