Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 28 januari 2012 12:43

Första veckan har varit både bra och dålig! Veckan började med en massa information som faktiskt var rätt så seg. Har tränat alla dagar utom igår sen i måndags. Har varit jätte kul att få träffa hela klassen och fått lära känna en del av dem. Vi har blivit indelade i basgrupper så det är mest den gruppen man träffar. Sen är det ju dem som bor i korridoren som man egentligen lär känna bäst. Alla är skit trevliga människor. Det har varit lite jobbigt att ha börjat träna och äta som en idiot. Varenda del i min kropp har ömmat någon dag denna veckan. Men jag måste säga att det skönt som tusan att komma igång. Det har varit lite jobbigt att äta frukost, lunch och middag. Fast nu börjar rutinerna fastna så det är lättare.

 

Denna veckan har bara varit teori och information i skolan så längtar som tusan till vi ska börja lite praktiskt också. Nästa vecka ska vi hämta ut kläder och sånt som vi ska ha på övningarna. Sen på fredag och lördag är det nollning! Ska faktiskt bli skit kul =D Jag trivs faktiskt skit bra här just nu! Hoppas det håller i sig. Längtar trots allt till påsk när jag får åka hem och träffa min älskade lilla plutt! <3  

 

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards