Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 23 januari 2012 21:04

Första dagen i skolan idag och allt känns bra! Klassen verkar vara trevlig. Idag har vi mest varit i våra basgrupper så nu vet jag vilka dem är och det känns faktiskt väldigt bra. Först hade vi en introduktion som var rätt seg. Läraren kom liksom aldrig till sak, hehe. Sen blev vi fotade och tillsist en rundvandring med basgrupperna på området. Självklart tog jag på mig ledar rollen, hehe. Hela min basgrupp bor i Kramfors så de visste ju ingenting om området så jag visade ju vad jag visste.

 

Innan vi började i eftermiddag så fixade jag med alla papper och csn. Fixade även kopieringskort och stack och handlade med min granne och en till i korridoren. Har fått en skit bra granne! Vi kommer jättebra överrens och det känns som om vi är rätt lika faktiskt. Efter skolan och efter vi ätit stack vi ner och gymmade i 1,5 timme. Riktigt skönt! Nu är jag ju trött efter denna dagen. Jag har varit så spänd hela veckan inför denna dagen så nu har jag ont i huvudet efter alla spänningar har släppt! 

 

Imorgon blir det Hälsa och livsstil och ännu mer information. Godnatt på er =)    

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards