Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 20 januari 2012 10:46

Nu är det bara en dag kvar till vi ska köra till skolan! Imorgon ska vi köra dit och jag ska äntligen få se hur skolan ser ut. Det ska bli skit kul! Vi fick en uppgift av skolan nu innan vi börjar att lägga upp en självpresentation. Jag tycker det är jättekul att läsa om de andra i klassen. Hela klassen verkar vara helt underbar. Alla är mellan 19-30 år och från hela Sverige. Det ska verkligen bli kul att träffa alla. Imorgon får jag träffa dem som ska bo på skolan, sen börjar skolan på måndag. Då ska vi fotograferas och sånt.

 

Jag börjar verkligen bli skit nervös! Det har varit så mycket att tänka på så har inte hunnit sakna min älskade sambofamilj! Men min Alexander abstinens börjar komma nu. Så det är nog tur att man har saker att göra. Idag ska vi ge oss ut på skidorna. Idag har det kommit ännu mer snö! Snöar fortfarande också. Sen ska vi köra snöscooter idag =D Kommer dock bli jobbigt att köra långskidor på nysnö!

 

Imorgon gäller det! Hoppas jag kommer kunna somna ikväll. Sen får jag väl söka lite sommar jobb! Är ledig i nästan 3 månader sen i sommar =)

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards