Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 15 januari 2012 12:37

Fy tusan vad kul jag hade igår. Lätt den bästa roligaste festen jag någonsin haft! Alla min nära och kära var här! Det blev väldigt fina tal ifrån många. Det blev både skratt och tårar. Så många jag kommer att sakna. Jag är så glad att jag har så många som verkligen bryr sig om mig och önskade mig lycka till! Jag fick jätte fina och bra saker. Först på dagen så fick jag en tavla med bilder på familjen och mig. Jag började asböla när jag fick den! Svårt att förklara vilken ångest man får när man inser att man ska flytta så långt! Det är så spännande samtidigt som jag kommer vara så långt ifrån familjen. Sen fick jag en jacka, brandsläckare, brandfilt och något annat som jag har glömt =P Sen fick jag en mysfilt, en rosa almanacka! =D En pepparkaksform, ljussläckare, raggsockar och blommor! Fick även ett tal i en tavla. Sen fick jag också pennor och kollegeblock som verkligen behövs!

 

Det var verkligen skit kul! Nu är det bara två dagar kvar tills vi kör. Eller jag kanske ska säga en för det är ju inte så många timmar egentligen. Vi hade tänkt köra 5 på tisdag morgon. Så idag blir det hem och packa för det har jag inte ens börjat med! Men snart börjar min livs resa och det ska bli så jäkla kul!!

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards