Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Josefine Nilsson - 18 januari 2012 20:24

Jag blev utmanad av Paula Nilsson =)

 

Vad gjorde du för 10 år sedan?


Jag gick på Köpingebro skolan. Det var på den tiden vi spelade fotboll varje rast och sprang runder och bytade pokeymón kort. Jag var nästan alltid med Pernilla för vi var bästa vänner och kunde inte vara utan varnadra! Jag älskade att gå i skolan. Man frågade chans på alla och hade ny pojkvän varje vecka, om det ens varande så länge =P . Vi skrev lappar där man frågade om man fick chans så fick man kryssa i Ja, Nej eller kanske. Alla kunde leka med alla! Vår klass var helt underbar. Jag var med i scouterna och gick på gymnastik. Scouterna var det roligaste jag visste, så jag slutade efter många år inom gymnastiken för att bara gå på scoutena!


Vad gjorde du för 1 år sedan?


För ett år sedan hade jag nästan precis börjat jobba som personlig assistent. Jag fick för mig att läsa matematik B på distans som gick rent åt skogen! Jag spelade fotboll och ungefär vid det här laget var det köpingecupen. Jag var tillsammans och bodde med Victor.


Fem snacks du gillar:


Cheezballs

Choklad

Popcorn

Grillchips

Naturgodis


Fem sånger du kan hela texten till:


Adele - Someone like you

LMFAO - Sexy and I know it

Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder

Michel Jackson - Beat it

Eddie Medusa - Skinnet

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:


Hjälpa familj och vänner att bli skuldfria

Köpa en stor gård

Gjort en jorden runt resa

Startat ett barnhem

Gjort en ögonlaserbehandling


Fem dåliga vanor:


Jag äter onyttigt

Jag sover för länge

Jag sitter för mycket vid datan!

Ibland kan jag vara lite för envis

Jag är tidsoptimist!


Fem saker du gillar att göra:


Träna så jag blir jättesvettig

Ha långa samtal med min bästavän och syster <3 =)

Vara ute i naturen

Göra saker som jag aldrig gjort förr

Mysa med världens bästa systerson =) <3


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:


Korta shorts

Onepiece

Polotröja

Långklänning

Stor jäkla dunjacka


Fem favoritleksaker:


Mobilen

Datorn

TV:n

Bilen

Baslådan i bilen!!


Tio personer jag vill se göra den här utmaningen:

 

Melinda Jönsson

Yasse Grönqvist

Catharina G-Nilsson

Tomas Nilsson

Suzie Andersson

Josefine Ekvall

Anna Hansson

Josefin Gustavsson

Emilia Sandberg

Sabina Andersson


Ni får väl göra det på fb för vet inte vilka som har blogg xD

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards