Alla inlägg under januari 2012

Av Josefine Nilsson - 1 januari 2012 20:52

Jag som alla andra har ju ett nyårslöfte. Detta året handlar det antagligen som samma som många andra. Vikten och hälsan! Detta året har jag bestämt mig för att gå ner 20 kg. Jag SKA klara det. Nu blir det avgiftning i två veckor. Alltså INGET godis, läsk eller annat socker skit. Inget mer med att belöna mig med att äta onyttigt för att jag klarat att inte äta det i en vecka. Det blir bara vid speciella tillfällen och sådant som det blir att äta socker. Jag ska äta frukost så många dagar i veckan som möjligt och hålla mig till 8-9 timmars sömn per natt. Sen blir det självklart att fortsätta gå till gymmet som jag gjort nu 3-4 gånger i veckan. Sen blir det inte mycket alkohol alls! Det blir också bara vid väldigt speciella tillfällen och i små mängder. För jag är faktiskt rolig, om inte roligare, utan sprit i kroppen =)

 

Mamma har ikväll friskat upp mitt minne om hur man stickar. Jag tycket det är kul med sånt och man blir lugn av det! Så nu blir det stickning så fort alla ångestladdade tankar kommer upp. För just nu finns det mycket att tänka på, både negativt och positivt. Framför allt positivt och spännande! Jag hoppas på ett riktigt bra år som antaglien kommer förändra mitt liv!

 

16 dagar kvar som består av 88 timmars jobb, personalmöte, optikerbesök, LÄKARUNDERSÖKNING, avskedsfest och packning! Tiden ska nog tusan gå undan. Nu ska jag bara sätta mig ner och planera mina dagar. Godnatt =)

Av Josefine Nilsson - 1 januari 2012 14:20

Gott nytt år på er alla! Nu är det ett nytt år och ett nytt liv ska snart börja. Det är bara 16 dagar kvar till flytten nu. Det är helt galet! 2012 kommer bli ett helt sjukt år. Jag kommer verkligen starta ett nytt liv. 

 

Kvällen igår var jätte trevlig. Maten blev svingod och det var trevligt folk. Blev dock en lång natt för mig, kändes det som i alla fall. Jag körde in och hämtade mamma och pappa i stan och hjälpte en vän att hämta upp en son. Sen hem och packa ihop alla saker för att köra den sista gästen till tåget för att den äntligen köra hem till sängen. Jag var väl hemma vid 4 tiden. Men jag ska inte klaga för jag hade en superkväll. 

 

Nu räknar jag ner till allt som ska hända nu innan flytten. Den 11 är det läkarundersökningen och den 14 är det avskedsfesten =) Det känns som att tiden kommer gå fort! Det blir ju en massa jobb där imellan med. 

 

Nu ska vi iväg till mamma och pappa och fira det nya året med en söndagsstek. MUMS! God fortsättning på er =) !   

Presentation


Emma Josefine Nilsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards